Yr دبی مال 2023 است


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 8 مهر 1402
بازدید : 96150
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

 

Free vector morocco touristic travel flat composition of editable text and image of ancient building on sky background vector illustration در بین فروشگاه های دبی مال می توانید نمایندگی برندهای معتبری چون کوتون (KOTON)، لاکوست (Lacoste)، منگو (Mango)، نایک (Nike) و پوما (PUMA) را پیدا کنید. دارای نمایندگی میباشند . دارای تمام امکاناتی است که یک مرکز خرید معروف باید داشته باشد. هتل سیتی اونیو دبی یکی از هتل های 3 ستاره خوب در منطقه دیره می باشد که دارای امکاناتی مانند پارکینگ اختصاصی رایگان، رستوران، مرکز تجاری و مرکز تناسب اندام است. مورد اول تک سیم کارت یا دو سیم کارت بودن آنها است و مورد دوم در برقراری تماس تصویری توسط برنامه اختصاصی اپل به نام Face Time است. فضای اختصاصی موزه آینده در دبی برای کودکان که در آن میتوانند کاوش و بازی کنند. همچنین علاوه بر بخش هایی که بررسی کردیم در بعضی از قسمت های لگولند، وسایل بازی دیگری هم وجود دارند که می توانید همراه کودکانتان سوار آن ها شوید. در ایران، آیفونهایی با پارت نامبرهای انگلیسی (BA/A) و اروپایی (ZD/A) نیز وجود دارند. معایب پارت نامبر ZD/A چیست؟ هر دو پارت نامبر BA/A و ZD/A دارای یک سیمکارت فیزیکی هستند و به دلیل استفاده از یک سیم الکترونیکی، امکان استفاده از دو سیمکارت فیزیکی وجود ندارد. در این دو پارت نامبر، محدودیت نرمافزاری خاصی وجود ندارد و تنها محدودیت پارت نامبر ZDA، عدم پشتیبانی از دو سیم کارت فیزیکی است. حتی تصویری از این مسجد را می توانید روی اسکناس 500 درهمی مشاهده نمایید. اینجا برای خوشگذرانی و تفریح وقت کم میاورید، پس اگر می توانید از همان ساعات اول بازگشایی به پارک بروید.

در اینجا ۲۰ ماشین مختلف وجود دارد که برای بازی با آنها باید ۲۰ درهم بپردازید.«تای توئیست» (Thai Twist): بازی تای توئیست نسخه کوچکی از بازی سقوط آزاد است که کودکان را تا حداکثر ارتفاع ۱۷ متر بالا میبرد و هیجانی مشابه آن را برای کودکان به ارمغان میآورد. بندر دریایی در شهر لگو این فرصت را برای شما فراهم می کند تا از بازی با مدل های الهام گرفته شده از کشتی های باری، خطوط کروز و قایق های گارد ساحلی لذت ببرید. بازدیدکنندگان می توانند از یک قایق سواری آرام لذت ببرند و در حالی که از کف شیشه ای این قایق به پایین نگاه می کنند تا زندگی دریایی را در زیر مشاهده کنند. به همین خاطر تنها راه برای لذت بردن از تمام زیبایی های این مجموعه شگفت انگیز، تله سیژ سواری و دیدن تمام مناظر از ارتفاعات می باشد. در تصاویر هوایی اگر ببنید دریاچه از بالا مانند دو قلب به هم پیوسته به نظر می رسد. در گذشته پارت نامبر ZP/A آِیفون، کد کشور آیفون هایی است که برای عرضه توسط اپل در کشور سنگاپور در نظر گرفته شده بود؛ اما به گفته توزیع کننده مجاز آیفون در پاکستان به نظر می رسد اپل امروزه مدل های آیفون 14 را با کد کشور ZP/A به کشور پاکستان عرضه می کند؛ البته دور از انتظار نیست که برخی از مدل های آیفون ZPA برای کشور هایی جز پاکستان و سنگاپور نیز تولید شوند. در واقع تمامی پارت نامبر های آیفون دو سیم کارت هستند و اگر به پشت جعبه آیفون دقت کرده باشید قطعا ۲ سری کد IMEI را مشاهده میکنید اما یکی از آن ها در اکثر پارت نامبر ها ESIM است و تنها پارت نامبرهای ZAA و CHA آیفون است که از دو سیم کارت فیزیکی پشتیبانی میکند.

اگر شما هم برای بار اول به دبی سفر میکنید یا ترجیح میدهید که برنامهریزی سفرتان را به یک فرد متخصص بسپارید، توصیه میکنیم که از تورهای تفریحی دبی استفاده کنید. برق طلا همیشه چشمانتان را خیره نگه میدارد و نمیتوانید در برابر خرید طلا مقاومت کنید، پیشنهاد میکنیم به بازار طلا دبی نروید. تفاوت پارت نامبر های اپل در کیفیت آنها نیست و بیشتر در قسمت نرمافزار متفاوند؛ تفاوتهای بسیار کوچکی هم در سخت افزار وجود دارد که در ادامه آن را بررسی میکنیم. این کد در واقع دارای ۵ قسمت است. به احتمال زیاد پارت نامبر AA/A متعلق به کشور امارات یا همان UAE است (امارات متحده عربی) است، ولی به طور کلی درباره بعضی از پارت نامبر های آیفون اطلاعات دقیقی در دسترس نیست اما با توجه به منابعی مانند سایت techandcoolstuff ، پارت نامبر AA/A کد کشور آیفونهای عرضه شده توسط اپل برای فروش و استفاده در امارات است. و گردش در این سایت توریستی از همین نقطه شروع می شود. در نتیجه، برای دانستن پارت نامبر آیفون مورد نظر در سال 2023، بهتر است به منابع رسمی اپل مراجعه کنید و یا از سایت ها و مقالات مربط با زبان فارسی استفاده کنید. بهتر است که بدانید دبی در یک منطقهی باثبات و با کمترین احتمال خطر زمینلرزه یا سونامی قرار دارد. آبهای خلیج فارس آنقدر عمیق نیست که خطر سونامی بهوجود بیاید. دبی به دلیل موقعیت جغرافیایی آن و قرار گرفتن در حاشیه خلیج فارس و نزدیک بودن به ایران یکی از مقاصد گردشگری مهم ایرانیان است.

در ادامه به پارت نامبر آیفون و تفاوت پارت نامبرهای موجود در ایران می پردازیم. علاوه بر فروشگاه، بخش های سرگرمی و تفریحی متنوعی نیز در میان فروشگاه های دبی مال دیده می شوند که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم. در ادامه به این موضوع می پردازیم. این جاذبه معروف جهانی به موفقیت خود در دهکده جهانی ادامه میدهد. البته اگر اقدام به خرید گوشی آیفون کرده باشید و به دنبال پارت نامبر گوشی خود هستید بهتر است از پشت جعبه آیفون خود چک کنید. در واقع همان Model Number دقیقاً در پشت جعبه نیز نوشته شده و میتوانید با تطبیق آن با کدهای نشاندهندهی پارت نامبرهای مختلف متوجه شوید که این مدل برای چه بازار هدفی عرضه شده است. از جمله معایب پارت نامبر LLA آمریکا میتوان به تک سیم بودن آن در ایران اشاره کرد؛ به این دلیل که به طور کلی از آیفون X به بعد گوشی های آیفون با پارت نامبر آمریکا با وجود دو سیم کارت بودن اما در ایران تنها از یک سیم آن میتوان استفاده کرد و سیم کارت دیگر آن روی بورد آیفون قرار گرفته که به esim معروف است و برای کشور ایران هنوز این قابلیت (استفاده از سیمکارت های الکترونیکی) فعال نشده و سبب شده تمامی Part Number های LLA از یک سیم کارت فیزیکی پشتیبانی کنند، البته که در سری جدید آیفون یعنی آیفون ۱۴ به بعد پارت نامبرهای LLA از سیم کارت فیزیکی پشتیبانی نمیکنند و فقط دو سیم کارت esim هستند. البته این موضوع در کشور ما بسیار واضح است چون آیفونها از مبادی قانونی شرکت اپل برای ایران تامین نمیشوند و همواره پای کشورهای واسطه مثل امارات یا سنگاپور برای وارد کردن آیفون به ایران در میان است. به دلیل رعایت قوانین حفظ حریم خصوصی در کشورهای آسیایی مانند چین و ژاپن، امکان حذف صدای شاتر دوربین در دستگاههای آیفون وجود ندارد.

به علت قوانین رعایت حریم شخصی در کشور های آسیایی نظیر چین و ژاپن نمیتوان صدا شاتر دوربین را حذف کرد و حتی اگر گوشی آیفون شما سایلنت باشد هم باز هم هنگام عکاسی صدایی به گوش میرسد. برای یک خرید خوب، خصوصا اگر تور دبی را بیشتر با هدف خرید کردن در این شهر انتخاب کردهاید، باید از قبل در مورد کالاهای مورد نظرتان و مراکز خریدی که باید برای خرید به آنها سر بزنید اطلاعاتی داشته باشید تا سردرگم نشوید. دبی مال علاوه بر فروشگاه، دارای تفریحات و سرگرمی های متنوعی مانند آکواریوم، باغ وحش، زمین اسکیت، سینما بوده که می تواند شما را تا چند روز نیز سرگرم کند. برای استفاده از مترو می توانید از ایستگاه مترو رشیدیه با شماره 102، از ایستگاه مترو یونیون (مسیر شامل خیابان بانیاس، خیابان الرباط، ناد الحمار) با شماره 103، از ایستگاه الغبیبه (مسیر شامل خیابان شیخ رشید، ایستگاه مترو الجفیلیه، خیابان زبیل دوم، دبی-خیابان العین) با شماره 104 به این مجموعه بروید. هر چند که سیستم حملونقل خوب دبی یعنی اتوبوس، مترو و تاکسی امکان دسترسی آسان به کل شهر را به شما میدهد و در هر جایی که باشید میتوانید خودتان را به این مرکز خرید برسانید. انواع تاکسی و اتوبوس های گردشگری را در تمام طول روز به صورت مداوم در جلوی این بازار خواهید دید ، ضمنا شما اگر قصد خرید را نیز نداشته باشید تماشای این مکان برای شما می تواند بسیار لذت بخش و تکرار نشدنی باشد. ایستگاه تاکسی فرودگاه دبی بسیار منظم است و در طول هفته به صورت شبانهروزی کار میکند. سپس،برای انجام یک معامله خوب بطور مداوم، حداقل یک بار در هفته قیمت بلیط را بررسی کنید. سه شنبه ها و چهار شنبه ها به دلیل اینکه روزهای وسط هفته هستند معمولا ارزانتر هستند و جمعه ها و شنبه ها چون آخر هفته هستند قیمت بلیط هواپیما دبی معمولا گرانتر است.

اطلاع از زمان دقیق خرید بلیط هواپیما می تواند کمک بسیار زیادی برای کاهش هزینه های سفر شما کند. بررسی ها نشان می دهد تنها در یک بازه زمانی خاص است که می توانید ارزان خرید آنلاین بلیط هواپیما Flightio بخرید و در سایر روزهای سال چنین امکانی برای شما فراهم نیست. این مرکز خرید دارای معماری بسیار جالبی است و شبیه به یکی از شهر های ایتالیا به نام سن جیمینیانو نیز می باشد. دبی مال یکی از بزرگ ترین مراکز خرید خاورمیانه می باشد. این اسلاید آبی به شما حسی مشابه حس بی نظیر بی وزنی را هدیه می دهد، پس اگر کمی اضافه وزن دارید احتمالا از سوار شدن به این اسلاید و سر خوردن در تونل های آبی بزرگش استقبال خواهید کرد! از این رو، قدم زدن در این خیابان حس و حال قدم زدن در خیابان های مد و فشن اروپا را در شما ایجاد خواهد کرد. پارت نامبر JA ژاپن به نسبت پارت نامبر LLA، دارای محدودیت بیشتری است و محدودیت Part Number ژاپن به صدای شاتر آن ختم میشود که نمیتوان آنرا حتی با سایلنت کردن گوشی هم قطع کرد و به دلیل مسائل امنیتی این کشور و ممنوعیت عکس برداری در بعضی اماکن، صدای شاتر دوربین فعال باشد. در مقابل model number یک کد نوشته شده که پارت نامبر را نیز شامل میشود. 3. برای تشخیص پارت نامبر گوشی ایفون باید کدی که در قسمت model number نوشته شده را در نظر بگیرید.

شما با وارد شدن به هر یک از قسمتهای ذکر شده میتوانید خود را جای شخصیتهای کارتونی بگذارید و فیلم بگیرید. اینکه کدام مورد برای شما مناسب است، خودتان باید تصمیم بگیرید اما هنگام تصمیمگیری دچار این اشتباه نشوید که چون پارت نامبرهای آمریکا برای این کشور طراحی شدهاند، حتما نسبت به دو مورد دیگر باکیفیتتر هستند. حدود ۲۶۰۰۰ پانل برای خارج این برج طراحی شده است. این برج در ابتدا قرار بود بر­اساس یک مجتمع مسکونی با الهام از برجهای سامسونگ در کرۀ جنوبی طراحی شود و آدریان اسمیت در طراحی آن 27 طبقۀ دیگر با یک منارۀ آلومینیومی در بالای آن اضافه کرد و در سال 2007 در حین ساخت آن، دکلی برای ارتباطات تلوزیونی و رادیویی ساخته شد. این بخشها مخصوصا برای کودکان با قد زیر ۱۲۰ سانتیمتر طراحی شدهاند. یکی از زیبا ترین و قدیمی ترین پارک های دبی، پارک 64 هکتاری صفا می باشد که تعریف آن را در کتاب ها بسیار خوانده اید و شنیده اید، یک پارک بسیار دیدنی که برای گشت و گذار و پیاده روی مورد بازدید خیلی ها قرار می گیرد. آیا می دانید تفاوت قیمت بلیط پرواز در بهترین زمان خرید و بدترین زمان خرید بلیط بطور میانگین شاید نزدیک به چندین میلیون تومان شود؟ 2. نسخه آیفون: پارت نامبر نشان میدهد که آیا دستگاه شما در نسخه خاصی تولید شده است یا خیر. البته این نکته را نباید فاراموش کرد که پارت نامبر تنها یک رمز شناسایی است و برای تشخیص تمام جزئیات دقیق دستگاه، بهتر است از سایر منابع معتبر مانند مشخصات فنی رسمی اپل یا دستورالعملهای تولیدکننده استفاده کنید.

اگر بخواهید محصولات اورجینال از برندهای مشهور و گرانقیمت را با قیمتی ارزان خریداری کنید، بیشک نباید اوت لت های دبی را از دست بدهید. تبلیغات مذهبی، سی دی یا ویدئو های توهین امیز نباید وارد فرودگاه دبی شود. در این میان امکان وارد شدن به دنیای اسمورف ها و گرفتن عکس با آن ها هم وجود دارد. در این پارک سرسره های بزرگ ، استخرهای بزرگ و کوچک ، رودخانه های وحشی و انواع وسایل هیجان انگیز ، نبرد با کوسه ، خلیج دلفین ، سرزمین کودکان و … سوئیت دیپلماتیک: سوئیت های دیپلماتیک سه خوابه، ۶۷۰ متر مربع هستند که امکان اقامت ۶ بزرگسال همراه با دو کودک زیر ۱۱ سال در آن ها وجود دارد و شما می توانید با اقامت در آن از تماشای منظره آب های نیلگون خلیج فارس کلی لذت ببرید. یکی از مهمترین دلایل محبوبیت این مرکز در بین گردشگران را می توان موقعیت مکانی فوق العاده آن دانست. در سال ۲۰۱۴ دبی با شاخص رشد ۶/۱ درصدی، یکی از اقتصادهای جهان است که به سرعت رشد میکند و در همین سال تولید ناخالص ملی آن حدود ۱۰۷/۱ میلیارد دلار بود! چین بزرگترین شریک تجاری بین المللی دبی است و پس از آن هند و بعد از آن آمریکا با ۲۲/۶۲ میلیارد دلار است.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com